23 жовтня 2013 р.

Трояндочка гачком. Фото-МК

Сьогодні пропоную вам разом зі мною зробити ось таку чудову прикрасу на волосся ;)
Раніше я у блозі публікувала інформацію про те, як вив'язати такі квіточки, та не усім було зрозуміло лише на словах, тож я підготувала для вас фото майстер-клас процесу :)
Відразу скажу, що я не претендую на "відкриття Америки", багато хто робить подібні квіточки, я лише ділюся власним досвідом і покажу як їх роблю я :)

Для роботи нам потрібно:


- пряжа (у мене товщиною 160м/50гр)
- гачок (для такої пряжі я використовую гачок №2)
- ножиці
- голка з великим вушком
- резинка

 Починаємо з повітряних петель, їх має бути парна кількість, у мене 50 (з такою кількістю квіточка вийде 6-7 см в діаметрі). Тут можна відкорегувати для себе кількість петель взалежності від того, наскільки велику квіточку ви хочете отримати в результаті

 Другий ряд - пров'язуємо 2 стовбчики з накидом в одну петлю, тоді 1 повітряна петля, і знову повторюємо пропустивши одну петлю попереднього ряду, так до кінця ряду. 

 Врезультаті має утворитися подібна спіралька:
 Третій ряд - формуємо листочки: 5 стовбців з накидом в середину двох стовпців з накидом попереднього ряду, далі з'єднувальний стовбчик в повітряну петлю попереднього ряду і так до кінця 

Утворилася ось така спіралька, яка сама чудово закручується у квіточку ;)
Тепер потрібно зробити "дно" нашої квіточки, за допомогою якого будемо закріплювати резинку.
Для цього  я використовую в'язання по спіралі за такою схемою:
1 ряд: 6 сбн в кільце амігурумі (6)
2 ряд: прибавка* 6 раз (12)
3 ряд: (1сбн, прибавка)* 6 раз (18)
4 ряд: (2 сбн, прибавка)*6 раз (24)
виглядає воно так:

Тепер формуємо квіточку, скручуючи по спіралі і зішиваємо в процесі скручування

Закріплюємо нитку:
Приєднуємо наше "дно" - пришиваємо по кругу, коли обшиємо половину - вставляємо всередину резинку і дошиваємо до кінця

Зворотня сторона у мене виглядає так:
Наша квіточка готова :)

 Можна її додатково прикрасити за вашим смаком, я всередину додала намистини

Сподіваюсь інформація для вас буде корисною ;)
Буду вам дуже вдячна за відгук щодо МК. Оскільки він у мене перший, то хотілаб дізнатись вашу думку  - на скільки все було зрозуміло чи незрозуміло ;), і потрібно.

Дякую, що дочитали до кінця!
Результатами ділимося у коментарях ;)
До зустрічі

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Майстер-класи є авторськими і призначены для особистого користування.

Заборонено:
відтворювати (у тому числі на іноземних мовах), копіювати, публікувати і поширювати в будь-якій формі зміст майстер-класу або його частин; а також використовувати фотографії з цього майстер-класу без дозволу автора

Дозволено:
публікувати фото своїх робіт і продавати готові вироби, виготовлені з цього майстер-класу, із зазначенням автора опису: Оксана Батора, LadyEva DESIGN http://ladyevadesigns.blogspot.com/

21 коментар:

  1. Дуже дякую!!! спробую як повернусь до дому - до гачка) -

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Приємно, що могла зацікавити)
      Поділитесь результатом? ;)

      Видалити
  2. Гарна квіточка! Дякую за майстер клас.)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Приємно, що моя робота вас зацікавила ;)

      Видалити
  3. Оксана, всё замечательно, понятно и красиво! Спасибо тебе большое. Много раз натыкалась на подобные украшалочки, но вязать не хотелось. А на твою посмотрела, и вот руки зачесались сразу чего-то)) А можно пару "технических" вопросов?
    1) Ниточки случайно не "YarnArt Jeans"? Такие приятные на вид, похожи)
    2) Поверхность, на которой снимаешь, в реале белого или серого цвета? И что это за материал, если не секрет - бумага?
    Вот такая я любопытная, спасибо заранее)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Катя, спасибо за отзыв! Да, ниточки Джынс.
      Не секрет)), в данном случае ето бумага белого цвета
      Обязательно покажы результат, интересно ;)

      Видалити
  4. Оксана, вот спасибо! Я давно хотела племяшке сделать! А тут так все просто оказывается! Сделаю - отчитаюсь!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Алена, я очень рада, что вам пригодилась информация! Обязательно покажите свои цветочки! ;)

      Видалити
  5. Спасибо большое за МК! Действительно все просто...Я уже связала и резиночка готова! Спасибо за вдохновение! Дочке понравится!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ирина, спасибо за отзыв! Я очень рада, что у вас все получилось! ;)
      Покажите? ;)

      Видалити
  6. Оксана, спасибо огромное за такой чудесный мастер-класс!!! Я не удержалась, и вот что получилось - http://verona-vera.blogspot.com/2013/10/blog-post_24.html

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юлия, спасибо за отзыв. Я очень рада, что информация вам пригодилась! :)
      А цветочки такие нежные получиличь, супер!! ;)

      Видалити
  7. Спасибо за МК)) прекрасные резиночки ))

    ВідповістиВидалити
  8. Все очень понятно и наглядно! Отличный МК, Оксана!

    ВідповістиВидалити
  9. Дякую за МК)))
    Спробую зробити і собі.

    ВідповістиВидалити
  10. о! то что нужно! завтра попробую и своей прынцессе что-нибудь подобное сотворить ))) спасибо!

    ВідповістиВидалити