14 березня 2014 р.

Приготування до свята

Наближається велике свято Великодня. Я приготування до нього вже розпочала)
В процесі вишивання рушничка на кошик

Початок вже є!
Чесно скажу, вишивання мені дається важкувато, навіть почала сумніватися чи встигну до свята закінчити...  але буду дуже старатись ;)

Схему показувати не буду - так буде цікавіше періодично звітувати як просувається процес)
Приймаю участь в СП "Рушничок до паски" з Ларисою

Хочу об'єднати деякі частини з кількох схем - бо такого, щоб сподобалось мені повністю в одній схемі не знайшла. Дуже вже хочеться побачити результат ))
А як ви готуєтесь до свята? ;)

5 коментарів:

  1. О! Як я тебе розумію! Я колись теж вишила одного ось так сукупно з кількох схем - довелося подарувати :-) А днями зробила собі нову схему - знову синтез :-))) І планую вишити до свята. Ділися процесом і далі - дуже цікаво буде бачити, що вимальовується. Можемо навіть собі такий невеличкий СП слаштувати (якщо хочеш) - показуватимемо щотижня, наскільки просунулось вишивання (мене, наприклад, таке дуже стимулює :-)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ларисо, гарна ідея! можемо ділитись фотозвітами з просування процесу вишивання ;)

      Видалити
  2. Мені теж цікаво, що ж то у тебе там вишите буде! :-)
    Може, і собі рушничка почати вишивати?)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Давай! І приєднуйся до компанії :-) http://larisynya.blogspot.com/2014/03/rozpochynaiemo-SAL-Rushnychok-do-Pasky.html

      Видалити
    2. Аліна, думаю це не буде щось мегаоригінальне - бо вишивальниця я ше та)) Схемка в мене, як я бачу досить популярна) - це моя перша вишивка (якщо не враховувати якісь маленькі серветки в школі на уроках праці)

      Видалити