5 липня 2014 р.

Пасхальний рушничок

Не пройшло і півроку, як я закінчила свого рушничка)))
Великдень вже давно позаду, а я тільки завершила своє вишивання! В терміни СП з Ларисою я не вклалася, та тішу себе, що до наступного свята вже все буде готове)


Ларисо, таких запізнілих до галегеї ще приймаєш?? ;))

Так ... вишивання - це явно не справа мого життя, не моє це, але я дуже рада, що все-таки подужала цей проект)
Далі багато фото:


Деталі ближче:


... і ось так виглядає на кошичку:

Після прання розміри суттєво змінилися - зменшилися, тепер виглядає не зовсім так як я хотіла, але кошичок прикриває)
До наступного такого проекту я візьмуся, мабуть, ще не скоро ;)))
... але треба дитині вишиваночку ... тож все може бути ...
Гарних та сонячних вам вихідних!!

26 коментарів:

  1. )))тепер я знаю, що не одна така хвора)))) Буквально в вівторок, після слів чоловіка, що з моїми темпами великодній рушничок треба починати вже, почала його вишивати)))

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже гарний рушничок вийшов) Оксано, а на якій тканині вишивала? Це рушниковий льон чи я помиляюсь?

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже святково виглядає, можливо вона була варта такого очікування)

    ВідповістиВидалити
  4. Я просто в захваті!!!! І не важливо, коли - головне ВІН є!!!!! Та ще й такий красунчик!!!! І фото такі сонячні, справді Великодні :-))) Звичайнго приймаю! :-)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. о, це добре, що таке лояльне славлення до штрафників ;))
      Дякую!

      Видалити
  5. Красивий рушничок! І добре, що ти не закинула його - до наступного свята будеш готова, а може, ще одного вишиєш ;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Аліна! Просто мені дуже не дає спокою коли є якись незавершений і закинутий проект, якось це не дає повноцінно рухатися вперед)) тож прийшлося зробити над собою зусилля )

      Видалити
  6. Я вважаю, що наші роботи самі обирають, коли їм народитися))) На таку красу варто було чекати)) Дуже яскравий рушник!

    ВідповістиВидалити
  7. То нічого, що ти не встигла його дошити на цей Великдень, будеш мати на наступний рік. І рушничок вийшов просто чудовий- красивенний такий!!! :)

    ВідповістиВидалити
  8. О, как красиво и нежно!!! Такая кропотливая работа!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Дуже гарно! Дивлюсь і хочеться теж взяти голку і вишити такий рушничок! Оксана, а який матеріал ти брала за основу? Канва наче більш дирявчата...

    ВідповістиВидалити
  10. Оксаночко, рушничок чудовий, дуже приємні кольори, такі ніжні, не ріжуть око. Вперше бачу такий дизайн, ну дуже сподобався. Ти умнічка, що не закинула і завершила, ось трішки відпочинеш від хрестиків, а там гляди і за вишиванку візьмешся)

    ВідповістиВидалити
  11. Оксано мені дуже сподобався рушничок - та щей домотканне полотно - обожнюю такі речі!
    Погуляла у Вас в блозі як у садочку - отримала насолоду від робіт і рідної мови - дякую!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за приємні слова! І рада знайомству! ;)

      Видалити
  12. Очень красивая работа! Результат стоил трудов! Удачи и новых замечательных работ!

    ВідповістиВидалити
  13. О какая красотища!! Просто великолепная работа)) Браво!

    ВідповістиВидалити
  14. Какой красивый дизайн! Оксана, превосходная работа!

    ВідповістиВидалити