14 серпня 2014 р.

Вишиванка і подарунки

Очі бояться, а руки роблять))
Вишиванка для моєї донечки вже в процесі:


Так, вишивка мене затягує все більше і більше!
Перед вже готовий, в процесі рукавчики)
Я навіть навчилась робити мережку - примітивна, правда, - звичайні прутики, але я і цього раніше не вміла)

А ще я отримала подаруночок - виграну цукерку від блогу Обыкновенное чудо

Надін, спасибі велике за таку красу і море позитиву,
який приїхав разом із твоїм подарунком ;)

Бажаю усім гарного настрою і вдалих вихідних!
  ♥♥♥
P.S./Хто ще не записався на мою цукерочку, запрошую сюди, скоро дізнаємось ім'я переможця ;)/

50 коментарів:

  1. Гарна вишиванка буде) Одночасно і яскрава, і ніжна))
    А яка цукерочка смачненька) Вітаю з таким подарунком!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Насправді кольори дещо м'якші ніж на фото вийшли, сподіваюсь буде пасувати моїй донечці ;)

      Видалити
  2. Оксаночко, як гарно і ніжно!!!! я мрію вишити сорочку для синочка)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юля, дякую)
      Що тут мріяти)) береш і робиш - тобі з таким вишивальним досвідом тут нема за що переживати;)

      Видалити
  3. Оксана, очень красивая вышивка получается! И подарочек хороший достался, поздравляю!

    ВідповістиВидалити
  4. Я зараз синочку також вишиваю. Але твоя вже така жкрасива, собі таку хочу)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Взагалі то це візерунок з дорослої вишиванки, так що твоє бажання цілком можна реалізувати)

      Видалити
  5. очень красиво у Вас получается!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Яка гарна вишиванка!!!!
    А, можно вопрос.... Сначала выкроили, обметали потом начали процесс?
    Очень красиво получается, вдохновляет!!!!
    И с подарочком!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! )
      Так, саме в такому порядку робила)

      Видалити
    2. Оксана! Ще запитання, з якого журнала схема?!

      Видалити
  7. Ой яка краса!!!!!!!!!!! Якщо можна, напиши мені що за чим робиться.....а то хочу своїй донечці вишити, а не знаю з якого боку до роботи підступити.... хто кроїв саму блузу..... яка тканина....все все....якщо не важко :) jozhyk2@mail.ru Буду дуже вдячна!!!!!!!! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. )) Дякую!
      Тканина - домоткане полотно, кроїла в ательє, там і обробили краї, щоб не торочилось, і от, власне вишиваю тепер, потім треба випрати (бо ця тканина добряче зменшується в розмірах після прання) і зішити))
      Здається все)

      Видалити
    2. тобто ти вишиваєш вже по розкроєній блузі чи будеш нашиваи вишиті елементи? якщо по блузі, то кроїим реба з запасом? :)

      Видалити
    3. так, вишиваю по розкроєній, викроювала не я, тому деталей викрійки не знаю)) але я попросила щоб була з запасом - на виріст, як в нас кажуть)) то зараз мабуть буде як платтячко

      Видалити
  8. Как красиво! Оксана, поздравляю с выигрышем!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Оленка! Приятно, что заглянула ;)

      Видалити
  9. Дуже гарно і яскраво, мені навіть більше подобається з жовтими квіточками, ніж з фіолетовими, як на схемі. Вдалого завершення роботи )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую дуже ;)
      В журналі є схема і з жовтими квіточками і з фіолетовими, я вибрала жовті - в мене доця світловолоса, їй більше пасує), та й не дуже люблю я фіолетовий ...)

      Видалити
  10. Дуже буде гарна вишиванка!!! Вітаю з виграшем!!

    ВідповістиВидалити
  11. О, дизайн з якогось давнього журналу!!! так оригінально ожив давній візерунок)) Це окремі вставки на вишиванку і пришивать на основну тканину?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. це сучасий журнал і вишивка на домотканому полотні - це не вставки, просто між вишивкою є мережка

      Видалити
  12. Вітаю з подарунками!!!
    Дуже гарна робота, ніжно і в той же час виходить яскраво.

    ВідповістиВидалити
  13. Яка ніжна вишивка!!! Квіти такі тендітні, сонячні, ласкаві! А від того, що вишиванку зробили мамині руки, вона неначе оберіг захистить від лихого, заспокоїть, надасть сили, здоров’я!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибі за приємні слова ;) Сподіваюсь так і буде)

      Видалити
  14. Дуже гарна та ніжна вишивка ))) Такі яскраві квіти )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Насправді квіти дещо ніжніших відтінків ніж на фото ))

      Видалити
  15. ой яка краса! дуже гарна вишиваночка!

    ВідповістиВидалити
  16. Какая же красивая вышиванка получится!! Прям вдохновляет и самой взяться за вышиванки - очень бы хотела вышить себе и Милому ;) А в идеале всей семье!
    Я вот тоже планирую вышивать на домотканом полотне, но я его никогда живую не видела и не щупал - оно приятно на ощупь? Может нужно какое-то "правильно" покупать? Буду заказывать через интернет, не хотелось бы разочароваться в покупке))
    Буду благодарна за ответ ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! )
      Я не такий вже спеціаліст у вишиванні і у видах тканин)
      Як на мене, то воно дуже приємне на дотик, на відміну від панами має маленькі дірочки, коли випрати, то вони майже непомітні стають, у порівнянні з льоном - на домотканому мені легше вишивати (вишиваю 2 на 2) - цим мені і подобається саме воно.
      Думаю, що є різні виробники, та мабуть якщо з цим раніше не ситкалась, краще походити по магазинах, подивитись, доторкнутись)) а тоді вже і через нет замовити можна. Бажаю натхнення у такій кропіткій роботі! ;)

      Видалити
    2. Спасибо, Оксана!
      У нас в магазинах я не встречала домотканую ткань, но еще поищу, если не найду, то видимо нужно будет небольшой кусочек на пробу заказывать, а потом сразу оптом на все вышиванки для всей семьи)))) Хорошо, что ткань может лежать и год, и два, и пять, пока придет ее час)))))

      Вдохновения Вам, Оксаночка, уже очень хочется увидеть готовую вышиваночку!

      Видалити
    3. Дякую дуже! Мені теж цікаво як воно все будк виглядати в завершеному варіанті, побачимо ;)

      Видалити
  17. Оксана, очень красиво, уже хочется посмотреть на готовую работу!!!
    И с подарочком, такая красота!

    ВідповістиВидалити
  18. Яка краса виходить, ммммм..... буде чудова вишиванка. Єх, коли вже я своєму синочку вишию, та і собі хочеться.

    ВідповістиВидалити
  19. Очень красивые и светлые фотографии! Пусть вышиванка принесёт вам счастье!

    ВідповістиВидалити
  20. Очень красиво!!! Вышиванка будет великолепная!

    ВідповістиВидалити